2021-2022 оқу жылы Әдістемелік жоспар » Долайты орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасы
ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Долайты орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727857363
Есепші бөлімі:
+7(72636) 57-3-63
Нашар көрушілер
нұсқасы
27
апрель
2022

2021-2022 оқу жылы Әдістемелік жоспар

"Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі

 «Долайты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Бекітемін»    

Мектеп директоры 

С.А. Розахунов

_________________                                                     

«____»______2021ж






Ғылыми-Әдістемелік жұмыстардың

2021-2022 оқу жылына арналған

жұмыс жоспары





Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары: Н. Хусайдинова







Өткен 2020-2021 оқу жылыәдістемелік  жұмыстар бойынша SWOT талдауы 

STRENGTHS

Күшті жақтары

  1. Дарынды оқушылармен жұмыс
  2.  5-6 сынып оқушылары арасында өткен аудандық олимпиадаға 12 оқушы қатысып 6 оқушы жүлделі 1,2,3 орындарға иеленды. Олар ағылшын тілінен И. Османжанова мен тарих пәнінен А. Гайратова орыс тілінен Сайпуллаевалар І орынға иеленсе, тарих пәнінен Я. Нариманова, жаратылыс пәнінен А. Исадуллаева, орыс тілінен Ж. Айдарханлар жүлделі ІІ-ІІІ орындарға иеленді.
  3.   Ғылыми жоба бойынша мектептен не бәрі екі оқушы ауданға жолдама алып, тек М. Айвахунов ІІІ орынға иеленді.
  4.  М. Жәлиловтың 90жылдығына орай өткізілген республикалық  байқауда 6 сынып оқушысы Ш. Ибадуллаева бас жүлдеге иеленсе 4ә сынып оқушысы Ш. Карленова ақынның өлеңдерін мәнерлеп оқып ІІІ орынға     иеленді.
  5.  Бастауыш сынып оқушылары «Ақбота» интелектуалды марафонына М. Орынбасар, А. Арманжанова, А. Гожалимова, Р. Дилшатова, Э. Долкунов, Елдар Долкунов, Ш. Русланов, Г. Бақытжанқығы қатысып жүлделі І-ІІ-ІІІ орындарға иеленді.
  6.  Математика пәнінен  «Ақ бота » олимпиадасына  6 а сынып оқушылары  қатысып     Исадуллаева Алянура І орын, Сраждинова Гульзара  ІІІ орынға ие болды. 
  7.    «Мың бала » ұлттық олимпиадасына,  Якупов Ярлин қатысып жеңімпаз атанып  диплом және бағалы ноутбук сыйлықтары мен марапатталды.
  8. Аудандық «Қадыр Мирзалиев оқуларынан» 6ә сынып оқушысы Ш. Ибадуллаева ІІІ орынға иеленді.
  9. 9 сынып оқушысы И. Ниязов аудандық  «Абай оқуларынан» өз шығармашылығы наминациясы бойынша ІІІ орынға иеленді.                                                                                                                      
  10.   6а сынып оқушысы Ж. Айдархан аудандық Абай оқуларының «Көңлім әнді ұнатады» бағыты бойынша ІІІ орынға иеленді.
  11. 9 сынып оқушысы Ш. Аширова облыстық «Яссауи оқуларына» қатысып, жүлделі ІІ орынға иеленіп, республикалық кезеңге жолдама алды. 
  12. 7ә сынып оқушысы Б. Бахавдинова аудандық     «Мағжан Жұмабаев оқуларына» қатысып, жүлделі ІІІ орынға иеленді. 
  13. Аттесттация туралы Г. Акриева,  Л.Аширова, Г. Ниязова, Д. Мичитова, Х. Хавайдуллаевалар «педагог-сарапшы»  Н. Идимов пен З. Мухтарова «педагог-модератор» санаттарына  өтті.

Курс туралы:

 2. Бастауыш сынып мұғалімдері Г. Акирева, Ф. Хавайдуллаева, А. Касимов, биология пәні мұғалімі А. Азнабакиева, химия пәні мұғалімі С. Аширова, география пәні мұғалімі Г. Розахунова, С. Розахунов, тарих пәні мұғалімі З. Джамбакиева «Жаңартылған білім беру бағдарламасы» бойынша     курстан өтті. 3.Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Д. Мичитова мен тарих пәні мұғалімі З. Джамбакиева     «Шағын жинақталған мектептің оқыту әдістемесі» тақырыбында курстан өтті. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын құрастыру курсынан С. Розахунов, А. Максимова, М. Амеава, Р. Касимова, М. Даутовалар өтті. 

Озат тәжірибе және шығармашылық топ бойынша 4. В. Беширова, С. Мансурова, Г.Аширова, Д.Мичитова, А.Максимова, Х.Накисбекова, Ш. Акриева, Д. Марупова, М. Амаева, Н. Хусайдинова,З. Джамбакиева,         М. Даутовалардың  авторлық бағдарламалары жарық көрді. 

11.«Алматы облысы білім беру мекемелер қызметкерлерінің жергілікті кәсіптік одағы» қоғамдық бірлестігі тарапынан Г. Рошанова грамотамен марапатталды. 

12.Аудандық кәсіподақ ұйымы тарапынан Р. Абдрахманов «Алғыс хат » алды.

13. аудандық білім бөлімі тарапынан бастауыш сынып мұғалімі Ф. Хавайдуллаева «Алғы хатпен» марапатталды.

14. Аудандық «Ұстаз әулеті» байқауына Р. Касимова қатысып ІІІ орынға иеленді.

15.Қашықтықтан оқыту бойынша  Д. Марупова, З. Джамбакиева, Г. Аширова,  Х. Хавайдуллаеваның сабақтары  ю-туб каналына жарияланды.

16.Мың бала олимпиадасының жеңімпазын дайындағаны үшін мұғалімдері М. Даутова, Г. Аширова, Р. Самиева, Н. Хусайдиновалар «Алғыс хат» пен марапатталды.                                             17. Тарих пәні мұғалімі  М. Аширов Елбасының «Рухани жаңғыру» мен «Үлы даланың жетті қыры» мақаласын жүзеге асыру мақсатында ұйымдастырылған «IQ doda» зияткерлік ойыныңың аудандық кезеңінде жүлделі І орынға иеленіп, облыстық кезеңіне қатысып «Алғыс хатпен» марапатталды.                                                                        18.Сондай-ақ 15тен астам мұғалімдер қашықтық олимпиадаларға қатысып орындарға иеленді.                                         19. Аудандық математика пәні мұғалімдері арасында  М. Даутова     «Қашықтықтан оқыту барысында кері байластың маңыздылығы» тақырыбында өз іс тәжірибесімен бөлісті. Қазақ     тілі пәні мұғалімі Х. Накисбекова «Қашықтықтан оқыту барысында білім алушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау жолдары» тақырыбында магнитты мектеп мұғалімдері арасында өз тәжірибесімен бөлісті.                                                               20.Магнитты мектептер арасында математика пәні мұғалімі Ш. Турсунова «Қашықтықтан оқыту барысында оқуыту үшін бағалау» тақырыбында семинар өтсе, информатика пәні мұғалімі     Р. Саимева «қашықтықтан оқыту барысында кері байланыс берудің тиімді жолдары» тақырыбында өз іс-тәжірибелерімен бөлісті.                                                                                  21. Биология пәні мұғалімі А. Азнабакиева үштілдік бойынша және биология пәніндегі тәжірибелер мен өз іс тәжирибесімен аудандық биология пәні мұғалімдерімен бөлісті. 

22. Тарих пәні мұғалімі З. Джамбакиева облыстық тарих пәні мұғалімдері арасында зум арқылы өз тәжірибесімен бөлісті.


WEAKNESSES

Әлсіз тұстары

1.     Қашықтықтан оқыту кезінде мұғалімдердің компьютерлік сауаттылығы төмен деңгейде болды.

2.     Түрлі интернет платформалары мен жұмыс жүрмеді.

3.     Сабақтарда әдіс-тәсілдер көп қолданбады.

  1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар жүйелі жүргізілмеді.
  2. Жас мамандармен мен тәлімгерлері жүйелі жұмыстар атқарылмады.
  3. Оқушылар мен мұғалімдер түрлі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға иеленбеді. 
  4. 2020-2021 оқу жылы қыркүйек-желтоқсан, ақпан-мамыр айында өткізілген аттестаттау бойынша тоғыз мұғалім тесттен өте алмады. 
  5. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша алты  мұғалім курста бармады.

9.     Аудандық пәндер олимпиадасында оқушылар жүлделі орындарға иеленбеді.

10.  Х. Искандеров, Жамбыл, оқуыларына мұғалімдер оқушыларды дайындамады.

11.  Еңбек, дене шынықтыру пәндерінің апталықтары өз дәріжесінде өтпеді.




OPPORT UNITIES Мүмкіндіктер

1.     Мұғалімдерді компьютерлік сауаттылығын арттыру курстарына жіберу және өздігінен ізденіп педагогикалық құзреттілігін арттыру керек.

2.     Түрлі интернет платформаларын тәжірибе алмасу вебинарларын өткізу арқылы үйренуі.

3.     Қашықтықтан оқыту барысында әдіс-тәсілдерді қолдану көп мүмкін болмады.

  1. Үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі жұмыстар атқару үшін нақты кесте жасап, сол кесте бойынша сабақтар өту және оны бақылауға алу.
  2. Жас мамандармен мен тәлімгерлері жүйелі жұмыстар жүргізу үшін мектепішілік бақылауды кешейту керек.
  3. Оқушылар мен мұғалімдер түрлі байқауларға қатысуға жыл басында тапсырма беріп, жүлделі орындарға иелену үшін жыл бойы дайындалу керек. 
  4. Аттестаттау бойынша тесттен өте алмаған мұғалімдер дайындықты күшейтсін. 
  5. Курстан өтпеген мұғалімдерге сұраныстар беріліп, жіберілсін.

9.     Аудандық пәндер олимпиадасына оқушыларды жыл басынан бастап қосымша сабақтар арқылы пән мұғалімдері дайындасын.

10.  Барлық оқуларға қазақ тілі мен ұйғыр тілі пәні мұғалімдері  оқушыларды дайындасын. 

11.  Еңбек, дене шынықтыру пәндерінің апталықтары қашықтықтан оқыту барысында практикалық жұмыстар, сайыс сабақтары болмағандықтан жоғары дәріжеде өтпеді. жүргізілмеді.


THREATS Қауіптер

1.     Мұғалімдер компьютерді көп қолданбағандықтан кейбір платформаларды ігере алмады.

2.      Түрлі интернет платформаларын талап болмағандықтан үйренбеді.

3.     Қашықтықтан оқытуға ыңғайлы әдіс-тәсілдерді көп үйреніп қолдану керек.

  1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар атқару үшін нақты кесте болмағандықтан, сабақтар өтілмеді.
  2. Жас мамандармен мен тәлімгерлері жұмыстар мектепішілік бақылауға алынбағандықтан өз дәрежесінде жүргізілмеді.
  3. Оқушылар мен мұғалімдер түрлі байқауларға аз уақыт ішінде дайындалып, жүлделі орындарға иеленбеді. 
  4. Аттестаттау бойынша мұғалімдер тесттен аз дайындалып барғандықтан өте алмалды. 
  5. Курстан мұғалімдерге өз кезіне бармағандыұтан оқымай қалып қалған.

9.     Аудандық пәндер олимпиадасына оқушыларды жыл басынан бастап дайындамағандықтан жүлделі орындарға иеленбеді.

  1. Қазақ тілі мен ұйғыр тілі пәні мұғалімдері барлық оқуларға  оқушыларды дайындамағандықтан Х. Искандеров, Жамбыл оқуыларына қатыса алмады.
  2. Пән апталықтарда бейне жазба, жоба қорғау, түрлі байқау жұмыстары жүргізілсін.


 Осы аталған кемшіліктерді назарға алып, 2021-2022 оқу жылы  әдістемелік жұмыстар бойынша мектепішілік бақылауға алынсын.




Мектеп ғылыми-әдістемелік жұмысының тақырыбы:

«Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»

Мақсаты:

  • Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім   беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру;
  • Шығармашылық топтардың   жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.
  •  Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
  • Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру 
  • Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану  үлесін арттыру
  • Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу

Міндеттері:

  • Оқу-материалдық, нормативтік-құқықтық құжаттарды  қолдану сауаттылығын жетілдіру;
  • Білімді бақылау,  бағалау және оқу үдерістерін тиімді жоспарлау арқылы үйлестіру;
  • желілік қоғамдастықты дамыту.
  • Педагог кадрлардың біліктілігін және кәсіби шеберлігін арттыруды қамтамасыз ету; әдістемелік  тұрғыда жетілдіру;
  • Кәсіби даярлықтағы ақпараттық – коммуникациялық білімді жетілдіру, электронды   ресурстарға барынша  қол жеткізу;
  • Педагогтердің зерттеушілік шеберлігін дамыту, шығармашылық ойлауын дамыту; 
  • Өз бетінше білім алуға, оны іс-тәжірибеде қолдануға  бағытталған педагогикалық құзырлылықты қалыптастыруға ықпал ететін  білім мазмұнын қамтамасыз ету;
  • Білім сапасын арттыруда  жаңа педагогикалық технологияларды, әдістерді, құралдар  мен нысандарды  енгізу және жетілдіру;
  • Педагогтердің ғылыми  әдістемелік –мүмкіндіктері мен инновациялық қызметін жаңарту;

Күтілетін нәтижелер:

  • білім беру ортасының қоғамның ағымдағы сұранысына бейімделуі;
  • оқыту сапасының артуы, мұғалімнің өз пәні саласында білімнің жинақталуы, оқытудың қазіргі әдістерін меңгеруі мен педагогикалық процесті компьютерлік технология көмегімен ұйымдастыруы;




Әдістемелік қызметтің   циклограммасы


Іс-шара

Айлар 

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша 

Желтоқсан

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір 

Мамыр

Маусым

1

Әдістемелік Кеңес  /көрсетілген айдың соңғы аптасы/

+



+


+




+


2

Әдістемелік семинар



+



+






+

3

Педагог кадрларды аттестаттау





+







+

4

Педагог  мамандардың білімін жетілдіру


+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

5

Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату

+



+


+


+


+


6

Шығармашылық топ мұғалімдерімен жұмыс


+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

7

Пәндік апталықтар мен байқаулар



+

+

+

+

+

+

+

+

+


8

Дарынды және талантты балалармен жұмыс



+

+

+

+

+

+

+

+

+


9

Үлгермейтін және ынтасы төмен оқушылармен жұмыс


+

+

+

+

+

+

+

+

+


10

Ақылы және ақысыз кабинеттермен  жұмыс



+


+


+


+


+






Өткен оқу жылында жіберілген олқылықтарды шешу мақсатында атқарылатын жұмыстар

Олқылықтар

Өтетін іс-шаралар

Жауаптылары

мерзімі

1

Қашықтықтан оқыту кезінде мұғалімдердің компьютерлік сауаттылығы төмен деңгейде болды.

«Педагогтердің   Цифрлық құзырлығын дамыту» курсын барлық мұғалімдер онлайн өту 

Н. Хусайдинова

Тамыз 

2

Түрлі интернет платформалары мен жұмыс жүрмеді.

Апта сайын платформаларды қолдану семинарларын өткізу

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

3

Сабақтарда әдіс-тәсілдер көп қолданбады.

Мүғалімдердің сабақ жоспарларын тексеру, сабақтарына қатысу

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар жүйелі жүргізілмеді.

Үлгерімі төмен оқушылармен қосымша кесте жасап, сабақтарының толық өтілуін қадағалау

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

5

Жас мамандармен мен тәлімгерлері жүйелі жұмыстар атқарылмады.

Еңбек өтілі 10 жылға дейінгі ұстаздардың жұмыс барысын бақылауға алу

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

6

Оқушылар мен мұғалімдер түрлі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға иеленбеді. 

Жыл басында қатысатын байқауларын анықтап беріп, дайындығын үнемі бақылауға алу

Н. Хусайдинова

қыркүйек

7

аттестаттау бойынша  мұғалімдер тесттен өте алмады. 

Мұғалімдердің тестке дайындалуын бақылау

Н. Хусайдинова

Қазан

Сәуір 

8

Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша алты  мұғалім курста бармады.

Курстан өтпеген мұғалімдерді өз білімін жетілдіру курстарына жіберу

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

9

Х. Искандеров, Жамбыл, оқуыларына мұғалімдер оқушыларды дайындамады.

Оқуларға дайындықты жыл басында міндеттеп, дайындалуын бақылауға алу

Н. Хусайдинова

қыркүйек

10

Еңбек, дене шынықтыру пәндерінің апталықтары өз дәріжесінде өтпеді.


2021ж қазан айында еңбек, дене шынықтыру апталықтарын талапқа сай өткізу

Н. Хусайдинова

Қазан 



Жұмыстың негізгі бағытары

Іс-шаралар

Жауаптылары

Орындау мерзімі

Нормативтік құжаттармен жұмыс


  1. 2021-2022 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хат
  2. Пәндер бойынша оқу бағдарламаларымен танысу


Пән мұғалімдері

тамыз

І.ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС 

Мақсаты: Білім сапасын жақсартуға әдістемелік қолдау көрсету,: тиімді жоспарлау, талдау, олқылықтарды түзету  



 
 

І кеңес 1. ҚР білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту туралы 2021-2022 оқу жылына арналған нұсқау хатпен мұғалімдерді таныстыру

2.Өткен оқу жылында жіберілген олқылықтарды анықтау;

3. Жаңа оқу жылына олқылықтарды шешу жоспарын қуру және  бекіту .

4. Жас мұғалімдерге тәлімгер бекіту, озат, шығармашыл топ мүшелерін бекіту, белингвальді және үштілде сабақ беретін пән мұғалімдерін бекіту,  кабинет жетекшілерін бекіту

5. Аттестатаудан өтетін мұғалімдерді анықтау

6. 2021-2022 оқу жылында курстарға баратын мұғалімдерді таныстыру

7. Пән онкүндіктерінің, педоқулардың, байқаулардың кестелерімен таныстыру

Әдіскер 

Н. Хусайдинова


қыркүйек


 
 

  1. ІІ кеңес Білімдегі олқылықтарды жою және олардың орнын толтыру мәселесі бойынша педагогтерді әдістемелік жағынан қолдау

2.    Цифрлы  білім беру платформаларының мүмкіндіктері

3.    Үлгірмейтін және ынтасы төмен балалармен жұмыстың  ұйымдастыру деңгейі


Әдіскер 

Н. Хусайдинова


қазан

  1. ІІІ кеңес Оқушы білімін әділ бағалау. 

2. 2021 ж аттестаттау қорытындысы және 2022 ж аттестаттаудан өтетін мұғалімдері анықтау


қаңтар

  1. ІV кеңес айлық, онкүндіктер  қорытындысы
  2. Шығармашлық топ есебі
  3. Озық іс тәжірибені тарату, тобының есебі
  4. Мектепішілік «Қазақ тілі, ұйғыр тілі бойынша оқулары» байқауының өтілуі
  5. Оқу жылының қорытындысы бойынша мұғалімдер жұмысының рейтингісін шығару
  6. ӘБ жетекшілердің есебі
  7.  Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарларының жобалар

ӘБ жетекшісі 



мамыр 

ІІ. ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР ТАҚЫРЫПТАРЫ 

Мақсаты:  Педагогикалық тәжірибені жинақтау, тарату жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру.


Оқыту семинары: 

«Мектеп құжаттарын жүргізу»


Н. Хусайдинова

Тамыз

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес ҚМЖ құру

Қыркүйек

II деңгейлі әдіскер               Н. Хусайдинова

Білім жүйесіндегі қоғамдастықтың маңызы

Қазан

І деңгейліқазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Х. Накисбекова

«Lesson Study» зерттеу сабақтары

қазан

ІІІ деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі                       З. Мухтарова


Оқыту үдерісіндегі қалыптастырушы бағалаудың рөлі

Қараша

III деңгейлі     пәнінің мұғалімі

Критериалды бағалау жүйесінің тиіділігі

желтоқсан

III деңгейлі  физика пәнінің мұғалімі 

Х. Хавайдуллаева

Бағалау үдерісінің мақсаты. Оқу үшін бағалаудың мәні

Қаңтар 

ІІІ деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Г. Акриева


Инновациялық бағытттылық-білім сапасын арттырудың тиімді жолы

Қаңтар

ІІІ деңгейлі физика пәні мұғалімі Х. Хавайдуллаева


Критериалды бағалау-сапалы білім өлшемі

Ақпан 

І деңгейі мұғалімі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Х. Накисбекова 


Жаңаша білім беру талаптары мен проблемалары

ақпан

I-III деңгей мұғалімдері


«Критериалды бағалау –дәлдікке үйретеді»

Наурыз 

III деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі                           Г. Акирева


Интерактивті әдістерді пайдаланудың тиімділігі

Наурыз 

II деңгейлі

Әдіскер                                   Н. Хусайдинова


Білім беру мазмұнын жаңарту бойынша үздік сабақ жоспары

Сәуір

Пән мұғалімдері


Желілік қоғамдастық жұмысының нәтижесі, проблемалар мен шешу жолдары.

Мамыр

Мектеп әкімшілігі

ІІІ. Педагог кадрларды аттестаттау бойынша  жүргізілетін жұмыс 


Аттестациядан өту кестесін  толтыру.

Әдіскер


Тамыз

2021-2022 оқу жылында аттестациядан өтетін мұғалімдердің өтініштерін қабылдау

Әдіскер 

Мамыр

Аттестацияға жіберілу жөніндегі бұйрық, аттестация уақытын бекіту, аттестация өткізілуін ұйымдастыруға жауаптыларды тағайындау. Аттестация материалдарын аудандық білім бөліміне әзірлеу, өткізу.

Әдіскер 

Мерзімді

Мұғалімдердің ақпараттық кеңесі

-аттестация бойынша нормативтік- құқықтық база;

-аттестация өту тәртібі туралы ережемен таныстыру.

Әдіскер

қыркүйек

Аттестациядан өтетін мұғалімдерді сараптау:

- аттестация жөнінде консультация алу, сөйлесу;

- оқу бағдарламасының құжаттарының анализі;

- ашық сабақтарға, сабақтан тыс іс-шаралар,сабақтарға қатысу, көрсету;

- оқушылардың оқу дәрежесінің соңғы үш жылдағы бағдарламаны игеру мониторингі;

- аттестациядан өтетін мұғалімдердің мектептың әдістемелік жұмыстарына қатысуы;

- сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру, конкурстарға қатысуы;

баспа беттерінен берген жұсмыстары.


Комиссия мүшелері

Мерзімді


Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жеке құжаттарын дайындау:

-өтініш;

- білім жөніндегі құжат; квалификациясын көтеру жөніндегі құжат;

- аттестацияға жіберілуі жөніндегі бұйрық;

 - портфолио;

- жетістіктерін, мұғалімнің өз ісінің шеберлігін дәлелдейтін құжат.


Бірлестік  жетекшілері, мұғалімдер



 «Портфолио презентациясы» әдістемелік кеңестің отырысы.

Кеңес мүшелері

Мерзімді

Берілген санатқа жарамдылығы туралы қорытынды.


Комиссия мүшелері

Желтоксан мамыр

Аттестация комиссияның қорытынды отырысы.


Комиссия мүшелері

Жылына екі рет

2021-2022 оқу жылында аттестация қортындысы бойынша жоспарлы құжаттарды толтыру.


Әдіскер 

Мерзімді

ІV. ПЕДАГОГ  ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІН КӨТЕРУ 



Мақсаты:  Педагогикалық қызметкерлердің біліктілік деңгейін, кәсіби біліктілігін арттыру, өзін-өзі бағалау жұмыс жүйесін жетілдіру.



«Педагогтердің   Цифрлық құзырлығын дамыту» курсын онлайн өту 


Барлық мұғалімдер

Тамыз 

Білім жетілдіру бағытындағы курсқа жіберу кестесін жасау.


Н. Хусайдинова

Қыркүйек 

«Өзін-өзі тану» пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді толық курстан өткізу.

Н. Хусайдинова

Қыркүйек-қазан

Республикалық, облыстық  білім жетілдіру курстарына, семинар-практикумдарға, педоқуларға, конфренцияларға мұғалімдерді қатыстыру.

Н. Хусайдинова

Жыл бойы

Мұғалімдердің курстан өткені туралы есеп беру.

мұғалімдер

Қаңтар, мамыр

V. Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату


Тәжірибесі жинақталатын, зерттелетін мұғалімдерді анықтау

Әдіскер 

Н. Хусайдинова

қыркүйек

Мұғалімдерді өз іс-тәжірибесін насихаттау мақсатында аймақтық, аудандық байқауларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру

Әдіскер 

Н. Хусайдинова

Жоғарыдан түскен бұйрықтар бойынша

Озық тәжірибелі ұстаздардың ашық сабақтарын, сабақтан тыс іс-шараларын журнал, газеттерге басылуын ұйымдастыру

Әдіскер 

Н. Хусайдинова

Жыл ішінде

 Kitap.kz, Akademia.kz  сайттарымен таныстыру және  жердегі әдебиеттерді  оқуға шақыру


Ұйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі                          Г. Рошанова

қыркүйек

Google Art Institute, Openculture.com сайттарымен жұмыс істеу арқылы оқушыларға әлемдегі мұражайлармен коллекцияларды көрсету 

Тарих пәні мұғалімі 

М. Аширов

Қазан

Visme, Пифагория фигураларды құру платформаларымен жұмыс істеу жолдары

М. Даутова

қараша 

Оқушыларды     Отанды сүйуге қорғауға патриоттық сезімдерін шығарма жазу movavi, comtasia арқылы ояту

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

желтоқсан

Баспа материалдарына шығатын сабақтарды өткізу және баспаға материалдар дайындау

Барлық озат тәжірибе мұғалімдері

Ақпан

VI. Шығармашылық топтың жұмысы


Мақсаты:  Мұғалімдердің тұлғалық ерекшелік деңгейін анықтау


Шығармашылық топ құрамын анықтау, «Ізденіс» мектебін ашу


Н.Хусайдинова

Тамыз

PISA-2022 тапсырмалары : тапсырма үлгілері мен дайындық


Мұғалімдер 

Ақпан 

ҚМЖ және PISA

Мұғалімдер әкімшілік

үнемі

PISA  тапсырмаларын Жұп пен жасау


Мұғалімдер

Ақпан 

«Әр сабақ – бір әлем»

Мұғалімдер әкімшілік

Ақпан 

Интернет тапсырмалары


мұғалімдер

Наурыз

PISA және тест 



Наурыз

PISA-2015

Мұғалімдер 

Сәуір


PISA-2018

Мұғалімдер 

Сәуір

«Әлемді ғылым ғана өзгертеді»

Мұғалімдер

Сәуір

Мектеішілік жинақ

Мұғалімдер             Н. Хусайдинова

Сәуір

VII.  ПӘНДІК АПТАЛЫҚТАР мен байқаулар Мақсаты:  Оқушылардың танымдық-шығармашылық ойлау әрекетін қалыптастыру үшін оқу-тәрбие үдерісін сапалы ұйымдастыру



Тілдер мерекесінің айлығы ұйымдастыру


Орыс, қазақ, ұйғыр, ағылшын тілі пәні мұғалімдері

қыркүйек

Тілдер айлығына байқау ұйымдастыру

Орыс, қазақ, ұйғыр, ағылшын тілі пәні мұғалімдері

қыркүйек

Жас маман байқауы  


Әдіскер Н. Хусайдинова

Қазан

«Чамбаш» пән бірлестігігің апталығы


Дене шынықтыру пәні мұғалімдері

Қазан

Спорттық ойындар байқаулары (футбол, валейбол, баскетбол, тоғызқұмалақ)


Дене шынықтыру пәні мұғалімдері

Қазан 

«Издиниш» пән бірлестігігің апталығы


Көркем еңбек, бейнелеу өнер, музыка пәні мұғалімдері

Қазан

Оқушылардың қолдан жасаған жұмыстарының байқауы


Көркем еңбек, бейнелеу өнер, музыка пәні мұғалімдері

Қазан 

«Эколог» пән бірлестігігің апталығы


Биология, химия пәні мұғалімдері

қараша


Оқушылардың табиғатты қорғау, сүю тақрыбындағы бейне жазба байқауы

Биология, химия пәні мұғалімдері

қараша

Отан туралы эссе байқауы 8-11 сыныптар арасында

 Тіл пән     мұғалімдері

желтоқсан

«Ізілік» пән бірлестігінің апталығы

Қазақ, ұйғыр тілі пәні мұғалімдері

қаңтар

«Абай, Мұқағали, И. Бәхтия,Х.Искандеров оқулары» байқауы


Қазақ, ұйғыр тілі пәні мұғалімдері

қаңтар

Үздік мұғалім-2022 байқауы


Әдіскер Н. Хусайдинова

қаңтар

«Тілашар» пән бірлестігігің апталығы


Бастауыш сынып мұғалімдері

Ақпан

Бастауыш сынып оқушылары арасында байқаулар («Мен әдемі жазамын» «Кішкентай  зерттеуші»


Бастауыш сынып мұғалімдері

Ақпан

«Ізгілік» пән бірлестігінің апталығы

Тарих пәні мұғалімдері

Ақпан


Жоба, сахналық көрсетілім арқылы оқушылардың шығармашылық қабилеттерін арттыру

Тарих пәні мұғалімдері

Ақпан

«Квант» пән бірлестігігің онкүндігі


Математика, информатика, физика пәні мұғалімдері

Ақпан

«Жас математик» байқауы


Математика, информатика, физика пәні мұғалімдері

Ақпан

«Филолог» пән бірлесітігінің апталығы

Орыс тілі ағылшын тілі пәні мұғалімдері

Сәуір

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары

Орыс тілі ағылшын тілі пәні мұғалімдері


Сәуір

VIIІ. «Жас мұғалімдер мектебі» жұмысының жоспары Тақырыбы: «Өз алдына  шығармашылық ізденіс»

 Мақсаты: Жас мамандарға оқыту мен тәрбиелеу, дамыту салалары бойынша     теориялық және әдістемелік көмек ұйымдастыру, ізденіске жетелеу.


Мектеп құжаттарын жүргізу ережесі, өзгерістер.

Күнтізбелік- тақырыптық жоспарды құрастыруды жоспарлау.

Н.Хусайдинова

Қыркүйек



Жас мамандармен сабақ беру бойынша сұхбаттасу: Сабақ мақсатын дұрыс қою, мазмұнын дұрыс таңдау және оқыту әдіс- тәсілдері.


Н.Хусайдинова


Қазан

Білім берудің жаңаша мазмұны

Өз  білімін жетілдіру мұғалімнің жеке дамып жетілуінің қайнар  көзі.

Н.Хусайдинова

Қараша

Жаңартылған білім мазмұныныдағы жаңалықтар. 

Н.Хусайдинова

Желтоқсан

Семинар «Кері байланыс»

Н.Хусайдинова

Қаңтар 

- Коучинг  «Үй тапсырмасы: Қалай ? Қанша? Кашан ?»

Н.Хусайдинова

Ақпан 

Сұхбаттасу «Сабақ кезінде келіспеушілік жағдайда тығырықтан шығу  жолдары»

Н.Хусайдинова

Наурыз 

Жас мамандар апталығы: мұғалімдердің шығармашылық есебі

Н.Хусайдинова

Сәуір

 Жас мұғалімдер мектебінің жұмысына сараптама.


Н.Хусайдинова

Мамыр

«Кенгуру», «Ақбота»  т.б. халықаралық  конкурстарға қатысу (ашық, қашықтық).

ОТЖ орынбасары

Қыркүйек,

қараша,

ақпан,

сәуір

Оқушылармен  ғылыми-зерттеу және жобалау қызметің  ұйымдастыру бойынша мұғалімдер үшін семинар ұйымдастыру және өткізу, мұғалімдерге консультация жүргізу.

З. Джамбакиева

қазан

IX.  Үлгермейтін және ынтасы төмен оқушылармен жұмыс

Мақсаты: Оқыту үдерісін бақылау мен түзету (коррекция) арқылы білім алушыларға көмек көрсету.


Өткен оқу жылдарының негізгі бөлімдері бойынша сынып оқушыларының білімдерін бақылау кесіндісін өткізу. 
 Мақсаты: а) оқушылардың нақты білім деңгейін аңықтау; 
 б) оқушылардың білімдерінде жылдам жоюды талап ететін кемшіліктерін анықтау. 

Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Қыркүйек 

Мектеп мамандарымен өткізген сұхбат арқылы оқу үлгерімі оқушылардың үлгермеу мәселелерін аңықтау: сынып жетекшілері, психолог, медбике, жеке ата-аналарымен және әңгімелесу барысында баланың өзімен де міндетті түрде кездесу. 

Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Қыркүйек 


Ағымды тоқсанға үлгермейтін оқушы білімінде кемшіліктерді жою жөнінде жеке жұмыс жоспарын құру

Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Қажеттілік болған жағдайда жаңарту

Сабақта жеке жұмысты ұйымдастыру барысында саралау қолдану, оқу үлгерімі төмен оқушыға күшейтілген жеке тапсырмаларды кіргізу, оқу жоспарына енгізу. 

Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Оқу жылы барысында

Сыныптын оқу үлгерімі төмен оқушылардың білімдерін міндетті тақырыпты есептеуін жүргізу;

Тұрақты түрде үлгермейтін және нашар үлгеруші оқушылармен түзету (коррекция) жұмыстарын ұйымдастыру.

 Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Оқу жылы барысында


Әлсіз оқушымен өткізген жеке жұмысты арнайы дәптерлерде көрсету 

Н.Хусайдинова

Пән мұғалімдері 

Оқу жылы барысында

X.  Кабинеттер мен жұмыс


Ақылы және ақысыз кабинет жетекшілерін бекіту

Н.Хусайдинова

Қыркүйек 

Ақылы кабинет құжаттарын ретке келтіру 

Кабинет жетекшілері

қыркуйек

Кабинеттың талапқа сай болуын қадағалау

Кабинет жетекшілері

қыркүйек

Әр ай сайынғы қаражатының дұрыс жұмсалуын қадағалау

Н.Хусайдинова

Айына бір рет

Ақылы кабинет есебі

Н. Хусайдинова

Желтоқсан

мамыр