2021-2022 оқу жылы әдістемелік жұмыстар бойынша SWOT талдау » Долайты орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасы
ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Долайты орта мектебі"
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(727857363
Бухгалтерия
+7(72636) 57-3-63
Версия для
слабовидящих
» 2021-2022 оқу жылы әдістемелік жұмыстар бойынша SWOT талдау
27
апрель
2022

2021-2022 оқу жылы әдістемелік жұмыстар бойынша SWOT талдау


«Алматы облысы білім басқармасының» Ұйғыр аудандық білім бөлімінің «Долайты орта мектебі» отдела образования Шуского района

















2021-2022 оқу жылы


әдістемелік жұмыстар бойынша


 SWOT талдау















Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары: Н. Хусайдинова




2021-2022 оқу жылын аяқтау «Долайты орта мектебі» КММ І жарты жыдық  бойынша 

SWOT талдау.


І. Кадр туралы:

Мектепте 48 педагог, 1 кітапханашы     жұмыс істейді. Барлық 48 педагог жоғары білімді, бір кітапханашы  арнаулы орта  

ІІ Аттестаттау бойынша Биылғы  оқу жылында жұмыс істеген 48  педагогтың ішінде 1 мұғалім жоғары санатты, 1 мұғалім педагог-зерттеуші,     12-5  мұғалім бірінші санатты,  7  мұғалім екінші санатты, 11 мүғалім санаты жоқ мұғалімдер. 10+4 мұғалім педагог-сарапшы 4+3 мұғалім педагог-модератор біліктілігіне ие.

ІІІ. Курс туралы 48 педагогтың ішінде 44 педагог барлығы жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курста өткен. БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрасытру курсынан 6 мұғалім өтті.

ІV. Дарын балалармен жұмыс

  1. Аудандық 5-6 сыныптар арасында өтілген олимпиададан орыс тілі мен әдебиеті пәнінен 5ә сынып оқушысы Ш. Русланов ІІІ орынға иеленді, мұғалімі В. Ходжаева,
  2. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен 5ә сынып оқушысы Г. Бақытжанқызы І орынға иеленін, облыстық кезеңнен І орынға иеленіп, республикалық кезеңге қатысып келді. Жетекшісі: Д. Мичитова. 
  3. Аудандық Ғылыми жоба байқауының «Өлке тану» бағыты бойынша 8ә сынып оқушысы Р. Русланова, жүлделі ІІІ орынға иеленді. Жетекшісі З. Джамбакиева
  4. Аудандық 2-7 сыныптар арасында өтілген ғылымыи жоба байқауында 3ә сынып оқушысы Хакимов Алияр І орынға иеленіп, облыстық кезеңге жолдама алды.
  5. Ыбырай Алтынсаринның 180 жылдығына орай өткізілген аудандық байқауға 6 сынып оқушысы А. Сайпуллаева «Ұй жұмысы тапсырмасы» бағыты     бойынша қатысып жүлделі ІІІ орынға иеленді. Жетекшісі Д. Мичитова
  6. Республикалық «Яссауи» оқуына 10 сынып оқушысы Ш. Аширова қатысып, «Ізденімпаз» номинациясы мен марапатталды 
  7. «Алтын сақа» олимпиаданасының Облыстық кезеңге А. Хелилов пен А. Сайпуллаева өттіп, Облысық кезеңінен Хелилов ІІІ орынға иеленді.
  8. Айғанат олимпиадасына 8 сынып оқушысы Я. Якупов қатысып, аудандық кезеңінен облыстық кезеңіне өтті.
  9. 7а сынып оқушысы Ж. Айдархан Аудандық «Мұқағали оқуынан» І орынға иеленді. Жетекшісі Х.Накисбекова.
  10. 7ә сынып оқушысы Ш. Ибадуллаева Аудандық «Қадыр Мирзалиев оқуларынан» ІІ орынға иеленді, жетекшісі Г. Аширова. 

11. Абай оқулары бойынша "Көңлім әнді ұғады" номинациясы бойынша 7а сынып оқушысы Ж. Айдархан ІІ орынға иеленді.

V. Шығармашыл топ жұмысы Аудандық деңгейлі курстарды аяқтаған мұғалімдер арасында Х. Накисбекова «Диалогті оқыту арқылы білім алушыларды шығармашылыққа дайындау жолдары» тақырыбында зум платформасы арқылы вебинар өтті. 

«Ұстаз тағлымы» 30жылдық еңбек өтілі бар мұғалімдер С. Аширова, М. Даутова, М. Азнабакиева, С. Розахунов, Г. Рошановалардан репортаж алынып, әлеуметтік желілерге жаряланды.

WEAKNESSES

Әлсіз тұстары

  1. 2021-2022 оқу жылы қазан-қараша, айында өтілген аттестаттау бойынша төрт мұғалім тесттен өте алмады. 
  2. Озат тәжірибені жінақтау, насихаттау жұмыстары жүйелі жүзеге асырылмады.
  3. Преподавателидің өзара сабақтарға, семинарларға, вебинарларға қатысуы төмен деңгейде болды.
  4. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Көркем жазу» байқауына бірде-бір оқушы қатыспады.
  5. Аудандық Тәуелсіздіктің 30 жылдыға орай өткізілген сурет байқауына қатысқан оқушы орынға иеленбеді.
  6.   Аудандық көркем еңбек пәні мұғалімдері арасында өткен көрмеден біздің мектеп орынға иеленбеді.



OPPORT UNITIES Мүмкіндіктер

  1. 2021-2022 оқу жылы қазан-қараша, айында өтілген аттестаттау бойынша  мұғалімдер тестке дайындалып барса  тесттен өтетін еді. 
  2. Озат тәжірибені жінақтауды, насихаттау жұмыстары жоспар бойынша нақты жұмыс атқарылса жұмыстары нәтіже беретін еді.
  3. Преподавателидің өзара сабақтарға, семинарларға, вебинарларға белсінді қатыссын.
  4. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Көркем жазу» байқауына бірде-бір оқушы қатыспағанының себебі білім алушылардың дәптерлерінде көп қателер жіберілген.
  5.  Аудандық Тәуелсіздіктің 30 жылдыға орай өткізілген сурет байқауына қатысқан оқушы салған суретін жақсы қорғай алмады.
  6.   Аудандық көркем еңбек пәні мұғалімдері арасында өткен көрмеге заманауи тәуелсіздікке арнап жасалған көрмелер орын алмады.


THREATS Қауіптер

  1. Аттестаттау бойынша мұғалімдер тестке жақсылап дайындалып, құжаттарын жұйелі реттесін.  
  2. Озат тәжірибені жинақтау, насихаттау жұмыстары жүйелі жүзеге асырылсын.
  3. Преподаватели өзара сабақтарға, семинарларға, вебинарларға белсенді қатыссын.
  4. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Көркем жазу» байқауына әрбір сыныптан бір оқушы қатыссын.
  5. Аудандық әртүрлі байқауларға қатысқан оқушылаар мен ұстаздар жақсы дайындалып жүлделі орындарға иеленсін. 










Бірлестіктің SWOT талдау  бойынша жасаған мониторингі


SWOT талдау 

Пайызы


1

Күшті жақтары

21


2

Әлсіз жақтары

6


3

Мүмкіндіктер

6


4

Қауіптер 

7



  1. Аттестаттау бойынша мұғалімдер тестке жақсылап дайындалып, құжаттарын жұйелі реттесін.  алмады. 
  2. Озат тәжірибені жінақтау, насихаттау жұмыстары жүйелі жүзеге асырылсын.
  3. Преподаватели өзара сабақтарға, семинарларға, вебинарларға белсенді қатыссын.
  4. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Көркем жазу» байқауына әрбір сыныптан бір оқушы қатыссын.
  5. Аудандық әртүрлі байқауларға қатысқан оқушылаар мен ұстаздар жақсы дайындық пен дайындалып жүлделі орындарға иеленсін.