№1 Әдістемелік кеңес » Долайты орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасы
ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Долайты орта мектебі"
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(727857363
Бухгалтерия
+7(72636) 57-3-63
Версия для
слабовидящих
03
сентябрь
2023

№1 Әдістемелік кеңес

Негізге алатын бұйрықтар:

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді.
Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 № 68 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
_______________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Күні:

Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сабақтың мақсаты



Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар







Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.
Егер сыныпта мүмкіндігі шектеулі оқушылар болса, әдістемелік бірлестіктермен мақұлданған жеке бағдарламаларды бейімдеу және жүзеге асыру бойынша әрекет қарастырылған.
Нысан
Пәндер бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспар
____________пәні___________сыныбы
Барлығы:____сағат, аптасына:___сағат

№р/с Бөлім/Ауыспалы
тақырыптар Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту
І тоқсан









Нысан
____________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау (бұдан әрі - БЖБ) мен тоқсандық жиынтық бағалау (бұдан әрі - ТЖБ) нәтижелері бойынша талдау (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
______ тоқсан ____________ пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән Оқушы Жоғары балл Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны Са па % Үлгерім %

төмен орта жоғары

0-39% 40-84% 85-100%





Оқушылар саны


БЖБ 1







БЖБ 2







ТЖБ









Қол жеткізілген мақсаттар Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1


БЖБ 2


ТЖБ



1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%;
орта (С): 40-84%;
төмен (Н): 0-39%.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
_____________________________________________________________________
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
_____________________________________________________________________
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):_____________________________________________
Күні________________
Педагогтің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)________________________

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҰАУ ХАТ ҚҰРЫЛЫМЫ
І 2023-2024 оқу жылының НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1.1 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі нормативтік құқықтық актілер
1.2 Үлгілік оқу жоспарының ерекшеліктері
1.3 Педагогикалық тәсілдер
Құндылыққа бағытталған тәсіл
Құзыреттілік тәсіл
STEM/ ЅТЕАМ тәсілі
1.4 Функционалдық сауаттылық
1.5 Инклюзивті білім беру ортасын құру
ІІ ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1 Білім берудегі сабақтастық
2.2 Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
2.3 Білім беру салалары бойынша оқу процесін ұйымдастыру
Тіл және әдебиет
Математика және информатика
Жаратылыстану
Адам және қоғам
Технология және өнер
Дене шынықтыру
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық
2.4 Элективті курстардың тақырыптары
2.5 Мектеп кітапханаларының жұмысын күшейту
Цифрлық кітапхана
2.6 Сабақты жоспарлау
2.7 Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
2.8 Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
2.9 Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс
Кәсіптік бағдар беру жұмысы
Жалпы білім беретін мектептерінде балаларға қосымша білім берудің ерекшеліктері
Арнайы мектептерде/сыныптарда ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту
БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау
Формативті бағалау
Жиынтық бағалау
АТАУЫЛЫ КҮНДЕР
Білім берудегі 1000 көшбасшы
Орта білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін жариялау және озық педагогикалық тәжірибемен алмасу
НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР
• Қазақ тілінде оқытатын 1-сыныпта «Әліппе», «Ана тілі» пәндері оқытылады, 2-сыныпта «Орыс тілі» пәнін оқыту басталады
• 1-2-сыныптарда «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» пәндері, 3-4-сыныптарда – «Көркем еңбек» кіріктірілген пәні оқытылады
• Жоғары сыныптарда ағылшын тілінен оқу жүктемесі 1 сағатқа артады
• Негізгі орта (5,6,7,8-сыныптар), жалпы орта (10-сынып) білім беру деңгейлерінде академиялық жылды аяқтаған соң қазақ тілінен емтихан тапсыру енгізіледі
• Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысты күшейту
• Экологиялық білім беру сапасын арттыру: экологиялық проблемаларды шешуде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға арналған зертханалық, зерттеу, жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
• Тәрбие жұмысы біртұтас тәрбие бағдарламасы негізінде жүзеге асырылады
• Домбыра тарту бойынша факультативтік курстар өткізу, мектептердегі шахмат секцияларының желісін кеңейту
• Мерейтойлар мен атаулы күндерге арналған сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру
• Школыдің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылын нығайту, «Ата-аналар академиясын» құру
• Педагогтерге арналған «Цифрлық кітапхана» жобасын жүзеге асыру (Академия сайтында)
• «Лучшийтен үйрен» жобасын іске асыру: «Лучший педагог» байқауы жеңімпаздарының озық педагогикалық тәжірибесін дәріптеу
• «Білім беруді өзгертудегі 1000 көшбасшы» республикалық кадрлық резервтің деректер қорын жасау

Зерттеу сабағын бақылау парағы
Зерттеу сұрағы:
«Қалыптастырушы бағалау арқылы сыни ойлау дағдыларын дамытуға болама?»
Пәні:
Мерзімі:
Сабақты зерттеу топ мүшелері:
1.
Бақылаушының аты-жөні:

№ Критерийлер Сабақтың ұтымды тұстары Сабақтың проблемалық тұстары
1. Сабақ мақсаттары нақты айқындалған (СМАРТ)
2. Бағалау критерийлері сабақ мақсаттарына сәйкес.
3. Қалыптастырушы бағалау әдісі сабақ мазмұнына сай жоспарланған.
4. Оқушылар қалыптастырушы бағалаудың мақсатын түсінеді.
5. Қалыптастырушы бағалау оқушылардың сұрақ қоюуына ықпал етеді.
6. ҚБ салыстыру дағдысын дамытады.
7. ҚБ мұғалім жетекші рөл атқарады.
8. ҚБ оқушы жетекші рөл атқарады.
9. ҚБ оқушының сыни ойлау дағдыларын дамытады
10. ҚБ оқушылардың көңіл-күйіне оң әсерін тигізеді.
Ұсыныстар__________________________________________________________________
Қолы _________________ Мерзімі ________________

2022-2023 жаңа оқу жылындағы мақсаттар мен міндеттер
Әдістемелік міндеттерін бекіту, кабинет жетекшілерін бекіту,озат тәжірибе, шығармашылық топ жетекшісі мен мүшелерін бекіту
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
№ Бірлестік атауы Жетекшісі Мұғалім саны
1 «Ізгілік» пән бірлестігі Х. Накисбекова 4
2 «Филолог» пән бірлестігі В. Ходжаева 6
3 «Заңгер» пән бірлестігі З. Джамбакиева 3
4 «Эколог» пән бірлестігі А. Азнабакиева 5
5 «Квант» пән бірлестігі Даутова М 5
6 «Тілашар» пән бірлестігі А. Касимов 10
7 «Издиниш» пән бірлестігі Турдахунов Д 6
8 «Чамбаш» пән бірлестігі Ү. Рахмутуллаев 4

Кабинет жетекшілерін бекіту
№ Преподавателидің аты-жөні кабинет Ақылы/ақысыз
1 Амаева Малинур Нурдуновна ағылшын тілі Ақылы
2 Анаятова Динара Долкуновна информатика Ақылы
3 Хавайдуллаева Фирузям Ивадуллаевна бастауыш сынып Ақылы
4 Исламов Марат Турсунович НВП Ақысыз
5 Джамбакиева Зарина Ризайдиновна тарих Ақысыз
6 Рошанова Гульзарям Махаметжановна ұйғыр тілі Ақысыз
7 Аширова Гулжахрам Карленовна қазақ тілі Ақысыз

Озат тәжірибе тарату топ
№ Преподавателидің аты-жөні пәні санаты
1 Накисбекова Халима Искандеровна Қазақ тілі мен әдебиеті Педагог-сарапшы
2 Рошанова Гульзарям Махаметжановна Ұйғыр тілі мен әдебиеті Педагог-зерттеуші
3 Акриева Гульнисям Иминжановна Бастауыш сынып Педагог-сарапшы
4 ХавайдуллеваХуршидям Исадуллаевана Физика Педагог-сарапшы
5 ДжамбакиеваЗарина Ризайдинова тарих Педагог-сарапшы
6 Аширова Гулжахрам Карленовна Қазақ тілі мен әдебиеті Педагог-сарапшы
7 Мичитова Дилбирим Нурдуновна Қазақ тілі мен әдебиеті Педагог-сарапшы
8 Максимова Аида Курванжановна Қазақ тілі мен әдебиеті Педагог-сарапшы
9 Аширова Лена Касимовна тарих Педагог-сарапшы
10 Хавайдуллаева Флора Ибадуллаевна Бастауыш сынып Педагог-сарапшы
11 Беширова Венера Амирдиновна Бастауыш сынып Педагог-сарапшы
12 Мансурова Саниям Бастауыш сынып Педагог-сарапшы
13 Акриева Шахадатхан Аюпжановна Бастауыш сынып Педагог-сарапшы
14 Ниязова Гулжахан Исмаиловна Педагог-психолог Педагог-сарапшы

Шығармашылық топ
№ Преподавателидің аты-жөні пәні санаты
1 Мухтарова Зарина Бастауыш сынып Педагог-модератор
2 Касимов Алишер Алимжанович Бастауыш сынып Педагог-модератор
3 Даутова Махирям Телебальдиевна математика Педагог-модератор
4 Розахунова Аидям Злавдуновна химия Педагог-модератор
5 Азнабакиева Адалятхан Сатуриновна биология Педагог-модератор
6 Идимов Нурзат Махиджанович Дене шынықтыру Педагог-модератор
7 Исламов Марат Турсунович АӘжТД Педагог-модератор
8 Аширов Мухидин Карленович тарих Педагог-модератор
9 Хелилова Назигуль Мухтаржановна музыка Педагог-модератор
10 Джамбакиева Зарина Ризайдиновна Тарих Педагог-модератор
11 Абдрахманов Рустам Русланович технология Педагог-модератор
12 Хавайдуллаева Фирузям Ивуллаевна Бастауыш сынып Педагог-модератор
Үштілдік сабақ беретін мұғалімдер
№ Преподавателидің аты-жөні пәні сыныбы
1 Розахунова Аида Злавдуновна химия 7ә

Шешим:
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы негізінде құжаттар жүргізілсін.
2. 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен жұмыстар атқарылсын.
3. Жаңа оқу жылындағы мақсаттар мен міндеттер бөлінсін.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері«Ізгілік» пән бірлестігі –Х. Накисбекова, «Филолог» пән бірлестігі –В. Ходжаева, «Заңгер» пән бірлестігі -З. Джамбакиева, «Эколог» пән бірлестігі –А. Азнабакиева, «Квант» пән бірлестігі -Даутова М, «Тілашар» пән бірлестігі –А. Касимов «Издиниш» пән бірлестігі -Турдахунов Д, «Чамбаш» пән бірлестігі –Ү.Рахмутуллаевлар бекітілсін.
1. Кабинет жетекшілерін бекіту бойынша ақылық кабинеттер ағылшын тілі кабинет жетекшісі М. Амаева, информатика кабинетіне Д. Анаятова бастауыш сынып кабинет жеткешісі Х. Хавайдуллаевалар бекітілсін. Ақсыз кабинет бойынша, ұйғыр тілі кабинетіне Г. Рошанова, тарих кабинет жетекшісі З. Джамбакиева6 биология А. Розахунова, НВП кабинетіне М. Исламов, қазақ тілі кабинетіне Г. Аширова спорт залға Ү. Рахмутуллаевлар жетекшілік етсін.
2. Озат тәжірибе тарату мектебі бойынша педагог-сарапшы мұғалімдер өз тақырыптары бойынша жыл бойынша жұмыстарын зерттеп ауданға ұсынылсын.
3. Шығармашылық топ бойынша педагог-модератор мұғалімдер жұмыс атқарсы.
4. Үштілдік бойынша Химия пәнінен А. Розахунова 7ә сыныпқа көптілді білім берсін.

Шешімдің орындалуын бақылау директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары:
Н. Хусайдиноваға жүктелсін