Диагностиклық әдістемелер тізімі
БЕКІТЕМІН
Мектеп директорының у.м.а
................... С.Розахунов
"...." .......................2024жыл
БАСТАУЫШ СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫМЕН
ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛЕР
Балалардың оқуға психологиялық дайындығын диагностикалау және түзету дамыту жаттығулары | «Керн-Йирасек» тесті
|
Баланың ерік саласындағы даму деңгейін анықтау «Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин) | |
Ойлау ерекшеліктерін диагностикалау «Мектептегі оқуға қабілетін зерттеу» (Г. Вицлак) | |
Зейінді дамыту және түзету «Графикалық диктант» | |
Ес процесін дамыту және түзету «Сөздер жұбы» | |
Ойлау процесін дамыту және түзету «Не артық?» | |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу | |
Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығулары | Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық күйін коррекциялау «Ұрысып қалдық» жаттығуы «Күн шуағы» жаттығуы |
Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығулары «Отбасы суреті» әдістемесі Отбасылық социограмма | |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету дамыту жаттығулары | Бастауыш сынып оқушыларының зейінін диагностикалау |
Бастауыш сынып оқушыларының таным процестерін диагностикалау жаттығулары | |
Бастауыш сынып оқушыларының ес процесін диагностикалау | |
Бастауыш сынып оқушыларының ойлауын дамыту және түзету | |
Оқушылардың тұлғалық-мотивациялық аймағын диагностикалау және түзету жұмыстары | «Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур) |
1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі | |
«Дүниеде жоқ жануар» проективті тесті | |
«Жануарлар мектебі» жобалау әдістемесі | |
«Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі | |
Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар | |
Психологиялық жұмыс нәтижесі | Оқушылардың психологиялық-педагогикалық картасы |
Түзету және дамыту | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық-мотивациалық аймағын диагностикалау мен түзету дамыту жаттығулары 3-сыныптар |
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау және түзету-дамыту жаттығулары 4 сынып |
5-6-7-8 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛЕР
Жеткіншектердің ақыл-ойы мен интеллектуалдық даму деңгейін диагностикалау | -«Сөздік тест» -«Сандық субтест» -«Көрнекі-бейнелі тест» Ақыл-ой дамуының мектептік тесті (АДМТ-ШТУР) (Гуревич, Акимова, Борисова, Козлова, Логинова, Зархин) -корректуралық сынау тесті -жаттау процесінің динамикасы әдістемесі |
Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | Білім алушылардың оқу үдерісіне бейімделуін анықтау сауалнамасы (5-сыныптар) |
«Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі | |
«Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сұрақнамасы (Г. Айенк) | |
«Оқушылардың оқу түрткісінің көрсеткішін анықтау» тест | |
«Оқушының оқу түрткісінің құрылымын диагностикалау» тест | |
«Пәнге көз-қарас» әдістемесі | |
«Оқушылардың іс-әрекетіне қатысу себептерін зерттеу» әдістемесі (Л.В.Байбородова) | |
М.Люшердің «Түстік таңдау тесті» әдістемесі | |
Қобалжуды, фрустрацияны, агрессивтілікті және ригидтілікті өзіндік бағалау | |
«Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» тест-сұрақшасы | |
Темпераментті анықтау сауалнамасы | |
Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасын бағалау әдістемесі | |
«Референтометрия» сұрақнамасы | |
«Үй-Ағаш-Адам» проективті тесті | |
Жеткіншектердің психологиялық ерекшеліктерін дамыту және түзету | Логикалық жаттығулар жиынтығы (бума) |
Эбингауз иллюзиясы | |
«Орындықтар», «Күрделі шаршы» тапсырмалары | |
«Алдымен ат қоямыз, содан кейін есте сақтаймыз» | |
«Есті дамытуға арналған ойындар» тренинг | |
Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктерін дамыту және түзету | «Ойындық терапиясы» Рөлдік және іскерлік ойындар, сергіту ойындары, тренингтік жаттығулар |
«Ертегі терапиясы» Өзінің ертегісін құрастыружәне оны баяндау, ертегі жазу және талдау, т.б. | |
«Медитация» Медитация жаттығулары мен релаксация | |
«Арт-терапия» Сурет-жобалау әдістері (тестер,топтық суреттер және т.б.) және олардың талдануы. | |
Агрессияға қарсы жаттығлар | |
Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары | |
Жеткіншектермен жүргізілетін психологиялық алдын алу және психологиялық ағарту жұмыстары | Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде атқарылатын жұмыстар 1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»; 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»; 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»; 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»; 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып» |
Семинар-тренинг: Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас жасай алу қабілеттерін дамыту. | |
Жеткіншектердің мінез-құлқын қоршаған ортаға бейімдеуге арналған тренинг-сабақтар (4 дамыту сабағы) | |
Консультациялық | Жеткіншектерге психологиялық кеңес -жеткіншекке жадынама -өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсілі |
9-10-11 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛЕР
Жасөспірімдердің эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау | «Невротизация деңгейін анықтау» Л. Вассерман |
«Стресс саған қалай әсер етеді?» (Э.Ховард) | |
Спилбергер-Ханиннің әдістемесі | |
Жеке тұлғаның жалпы қобалжуын бағалау, оның отбасына деген көзқарасы мен отбасының оны қалай қабылдайтынын анықтау мақсатында «Отбасылық қобалжуды анықтау» әдістемесін жүргізу (Э.Г. Эйдемиллер және В. Юстинкий) | |
Отбасы мүшелері арасында орын алатын ынтымақтастықты бағалау «Отбасындағы ынтымақтастықты бағалау» әдістемесі | |
Басса-Дарки сұрақнамасы | |
Тест «З. Королева» субъектінің бейімділігін анықтау мақсатында | |
«Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тест (Айзенк бойынша 40-сұрақ) | |
«Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі | |
Жасөспірімдердің тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | «Жеке тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтауға арналған» сауалнама (Л.Н.Собчик) |
М.Рокич «Құндылық бағдар» әдістемесі | |
Т.Лиридің тұлға аралық қатынастарды диагностикалау | |
Тұлғалық дифференциал (ТД) әдістемесі | |
Жасөспірімдердің кәсіби бағдарлануын диагностикалау | Танымдық қызығушылықтың диагностикасы (А.Е. Голомшток) |
Е.А.Климов «Дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы» әдістемесі | |
Дж. Холландтың «Тұлға типтерін анықтау» | |
Л. Йовяйшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі (Г.В. Резапкинаның модификациясы) | |
Оқушылардың мамандық таңдау себептерін зерттеу, олардың мотивациялық өрісінің құрылысын зерттеу «Мамандық таңдау түрткілері» (Гриншпун С.С.) | |
«Мотивацины анықтау» (Е. Головахи әдістемесі бойынша) | |
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау сауалнамасы (9-11сыныптар) | |
Психологиялық түзету және дамыту | Балаларда өзіне сенімділік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар |
Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағарту, кеңес жүргізу | Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар:
|
Тренинг «ЕНТ-ға білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау». | |
ЕНТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес -мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл-кеңес; -емтихан қарсаңында; -ЕНТ-ға қатысу; -тетке қатысты кеңес; -емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; -тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама. | |
Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсауы мәселесі психологиялық алдын алу мен ағарту, кеңес жүргізу | Эссе «Өмірді сүйе білейік» |
Семинар-тренинг «Мен өмірді таңдаймын» | |
Сұхбаттасу «Күйзеліс және оны алдын алу жолдары» | |
Кәсіби бағдарлау мәселесі бойынша психологиялық алдын алу және ағарту, кеңес жүргізу | Мамандық таңдауға байланысты «Жеке психологиялық кәсіби кеңес беру картасы» |
Дөңгелек үстел «Менің болашақ мамандығым» | |
Тренинг «Мамандық өмір таңдауы» | |
Кеңестер:
|