тәрбие жұмыстарының жоспарлары » Долайты орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасы
ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Долайты орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727857363
Есепші бөлімі:
+7(72636) 57-3-63
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
сентябрь
2021

тәрбие жұмыстарының жоспарлары


Тәрбие  жүйесінде   басшылыққа  алынатын  құжаттар


  1. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері (Қазақстан  Республикасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің   2019 жыл 15 сәуірдегі № 145    бұйрығын.2019-2024жылдарғаарналған «Руханижаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясындағы   тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздері.

2.  «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы

Қазақстан   Республикасының  заңдары

1.Қазақстан  Республикасының  Конституциясы (1995ж)

2.Қазақстан  Республикасының   «Білім   туралы»  заңы  (2007ж)

3.Қазақстан  Республикасының  «Дене  шынықтыру   және  спорт»  жайлы   заңы (02.12.1999ж)

4.Қазақстан  Республикасының   «Мейрам   күндері» жайлы (2001ж)

5..Қазақстан  Республикасының  «Бала    құқығы  туралы»   заңы   (2018ж)

7.Қазақстан  Республикасының  Қылмыстық   кодексі (10 - бап)

8.Қазақстан  Республикасының  «Тіл   туралы  заңы» (1997ж)

9.Қазақстан  Республикасының  Азаматтық   кодексі  (925,926,927,1124 - баптар)

10.Қазақстан  Республикасының  Еңбекпен   түзету  кодексі (96 - бап)

11.Қазақстан  Республикасының  «Еңбек   туралы»  (172,177  -   баптар)

12.Қазақстан  Республикасының  Әкімшілік   құқық  бұзушылық  жайлы   кодексі (12,154 -  баптар)

13.Қазақстан  Республикасының  «Мемлекеттік   жастар  саясаты»  туралы 

14.Қазақстан  Республикасының  азаматтардың   денсаулығын  қорғау  туралы(1998)

15.Қазақстан  Республикасының  «Кәмелекетке   толмағандар  арасындағы  құқық   бұзушылықтардың       

     профилактикасы  мен   балалардың  қадағалаусыз  және   панасыз  қалуының  алдын   алу  туралы»   заңы (2004)

16. Қазақстан Республикасы «Діни  сенім  бостандығы   және діни  бірлестіктер»  заңы  (2002)

17. Қазақстан Республикасының «Темекі тартуды алдын-алу және шектеу туралы» заңы (2002 ж.10 шілде)

18.АҚТБ/ЖҚТБ – ның  алдын   алу  жайлы  декларация (2001ж) 

19. Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлықтарының алдын алу бойынша 2019 жылға дейінгі жол картасы;

20. Қазақстан Республикасының 04.12.2009 жылғы “Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы” заңы;

21. “Бала еңбегін қанауға қарсы 12 күн” Ұлттық ақпараттық науқаны;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

22. “Қауіпсіз мектеп” республикалық акциясы

23. Қазақстан Республикасының 04.07.2013 жылғы № 127 “Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне адам саудасына қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заңы.



Тәрбие жұмысының басым бағыттары

Бірінші бағыт –Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 

Мақсаты:

Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы

қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.  

Екінші бағыт – Рухани-адамгершілік тәрбие 

Мақсаты:Тұлғаныңқазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен жәнедәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерінжәне  көзқарастарын қалыптастыру. 

Үшінші бағыт –  Ұлттық тәрбие 

Мақсаты:Тұлғаны ұлттық жәнежалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақхалқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардыңмәдениетін құрметтеуге бағдарлау.  

Төртінші бағыт – Отбасытәрбиесі 

Мақсаты:Ата-аналардыоқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерінжәне жауапкершіліктерін арттыру. 

Бесінші бағыт – Еңбек, экономикалық жәнеэкологиялық тәрбие 

Мақсаты:Тұлғаныңөзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалықойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту. 

Алтыншы бағыт - Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

Мақсаты:Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін жәнедарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететінуәждемелік кеңістік қалыптастыру. 

Жетінші бағыт - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие 

Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларынқалыптастыру, тұлғаның өнердегіжәне болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалауәзірлігін  дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті ортақұру. 

Сегізінші бағыт - Дене тәрбиесі, салауаттыөмір салты 

Мақсаты:  Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату. 




ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Мерзімі

Атқарылатыніс-шаралар



Қыркүйек айы

1-қыркүйекБілімкүні

Тілдер мерекесі

ЖЖЕ айлығы 09.09-12.10

Есеп беру


Қазан айы

Ұстаздаркүні.

Қарттаркүні

Алтын күз

Құқық апталығы, (апталық,он күндік, айлық)

«Адалұрпақ» еріктілер клубы


Қарашаайы

1 желтоқсан–Тұңғыш  Президент күніапталық (он күндік)

«Денісаудың–жанысау» апталық


Желтоқсан айы

16 желтоқсан -  Тәуелсіздік күні. Жас Ұлан ұйымына қабылдау.

Жаңажыл мерекесі


Қаңтар айы

Қысқы каникул

Рухани-адамгершілік тәрбиесі, қамқорлық акциясы

«Жылсыныпжетекшілері» байқауы


Ақпанайы

Ж.Жабаев, І.Жансүгіров, М.Мақатаев, оқулары

15ақпан – Ауғанстаннан жауынгерлерді шығарған күн



Наурыз айы

1 наурыз–Алғысайтукүні

8 наурыз-Халықаралықаналармерекесі

22 наурыз-Наурызмерекесі. Көктемгі демалыс іс-шарасы


Сәуір айы

Абай, Шәкәрім оқулары

Патриот айлығы



Мамыр айы

1 мамыр – Халықаралықбірлікмерекесі

«Жасұлан» ұйымынақабылдау

9 мамыр – Жеңіскүні

Соңғықоңыраусалтанаттымерекесі

15 мамыр - «Отбасыкүні»


Маусым айы

1 маусым – Халықаралықбалалардықорғаукүні

Жазғысауықтырулагерініңашылуы

4 маусым – ҚРрәміздеркүні

Жылдықесеп беру


Шілде айы

6 шілде – «Астана күні» мерекесі

«Мектепке жол»  акциясы  


Тамыз айы

Тамызкеңесі

30 тамыз – ҚР Конституция күні

Тәрбиежұмысынжоспарлау




 

Тәрбиенің мақсаты: рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене бітімін жетілдіруді, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, білімнің табынуын, эволюциясы мен сана-сезімінің ашықтығын, әлеуметтік рөлдердің жүйесін толықтай орындауға қабілетті, XXI ғасырдың лайықты өмірін қалыптастыруға қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу.

Тәрбиенің міндеттері: 

1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым және практикалық жетістіктер негізінде тұлғаның дамуы мен құруды қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау;

2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және дене бітімдік қабілеттерін дамыту, моральды, салауатты өмір салтын нығайту негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаны дамыту, сыни ойлау және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану, оқу сауаттылығын) дамыту үшін жағдай жасауда өзбетінше шешім қабылдау проблемалары арқылы интеллектіні байыту;

3) Қазақстан Республикасының Отанға деген махаббатын, азаматтылықты және отансүйгіштікті тәрбиелеу, мемлекеттік символдар мен ұлттық дәстүрлерге деген құрмет, кез келген конституцияға және қоғамға қарсы жағдайларда қарсылық таныту;

4) еліміздің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, тұлғаның өз құқығын  және міндетін сезінуді қалыптасытру;

5) отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне қосылу; қазақ халқының және басқа да халықтардың тарихын, салт-дәстүрін зерттеу; мемлекеттік, ресми және шет тілдерін білу;

6) психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті және ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру, жастарды дені сау отбасын құруға даярлау, отбасы институтын нығайтуда саналы атсалысу;

7) әлеуметтік маңызы бар балалық, отбасылық және ата-аналық бастамаларды, балалардың қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) тұлғаның экономикалық ойлауын дамыту және кәсіби қалыптасуға саналы қатынасын және өзін-өзі жетілдіруге; табиғатты сақтауда белсенді азаматтық жағдайды; экологиялық сауаттылықты және мәдениетті ұстану; 

9) бала тәрбиесінде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру; сондай-ақ, денешынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру; 

10) бала тәрбиесі саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру; 

11) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру. 

         12) Сынып жетекшілердің кәсіби шығармашылығын дамыту, бірлестік жұмысын күшейту, сынып ұжымын ұйымдастыруға әдістемелік көмек көрсету, талдау-диагностикалауға үйрету.










1. Бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
 Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалдық қарым-қатынасы, мемлекет пен қоғамны ң саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің және Семей полигонының жабылуының 30 жылдығына орай «Қазақстанның киелі географиясы») жобасы аясында  

Азаматтық ұстаным мен патриоттық сананы  қалыптастыру


Қыркүйек 

9 сынып жетекшісі

Дебат 

Анықтама


«Өзін-өзі басқару күні»,

Отанға ұтымды және эмоционалды ққарым-қатынасы

Жыл бойы

Л.Аширова

жоба

Анықтама


Білім күніне арналған  сабақтар 

 Патриотттық тәрбие беру

қыркүйек

Сынып жетекшілер

Ашық сабақтар

Анықтама

«Мемлекеттік тіл-менің тілім» Тіл  мерекесіне арналған іс-шаралар   


Тіл байлығын молайту, туған тілді құрметтеу

қыркүйек

Р.Джамиев

Қазақ тілі мұғалімдері

Бейне ролик

Анықтама

Тәрбиесі қиын балалардың ата-аналарымен байланыс орнату

Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын алу

қыркүйек

Р.Джамиев 

А.Махпирова

Сұхбат

Анықтама

«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес» тақырыбында іс-шаралар жоспарын жасау бекіту

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес

Қырқүйек

Р.Джамиев

Л Аширова

Іс-шаралар

Анықтама

Таныстыру сабақтары

Оқушылардың өмір қауіпсіздігін сақтау

Қыркүйек 

Сынып жетекшілер

Сынып сағат

Анықтама 

Құқықтық апталығы

Құқықтық сауаттылығын қалыптастыру

қазан

Р.Джамиев

М.Исламов


Хаттама

 «Отбасылық тұрмыстық, зорлық-зомбылық» сауалнамасы     

Суицидтік мінез –құлықтың алдын-алу   

қазан

А.Махпирова

Сауалнама

Анықтама

«ҚР рәміздері жайлы     не білесің?» сауалнама     сыныптар/

Рәміздер туралы білімдерін анықтау

қараша

Р.Джамиев

Сауалнама 

Анықтама

«Рәміздер-елдігімдің белгісі»

Патриотттық тәрбие беру


А.Касимов

Сынып сағат

Анықтама

Тұңғыш Президент күніне     мерекелік 



Өскелең ұрпаққа, халқымызды әлемге танытып, көк туымызды желбіреткен Елбасының еңбек жолын дәріптеу


желтоқсан

Р.Джамиев

Л Аширова

Салтанатты жиын

Анықтама

Тәуелсіздікке 30 жыл 

толуына орай іс-шаралар                      

Оқушылардың Тәуелсіздік     туралы  ұғымдарын тереңдету




Желтоқсан


Р.Джамиев 

Сынып жетекшілер




Сынып сағаттар



Анықтама

«Болашақ жастар қолында»

 Патриотттық тәрбие беру

Қаңтар

Х.Хавайдуллаева

Сынып сағаттар

Анықтама

«Әмгәк үсти,жапа,теги алтун»

 Патриотттық тәрбие беру

Қаңтар 

С.Мушрапилов

Сынып сағаттар

Анықтама

«Абайла, көктайғақ!» 

апталық

Оқушы жастардың денсаулығы мен өмірін қорғау


қаңтар

Р.Джамиев

Апталық

Анықтама


Ел Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы /жиналыс/

Ел Президентінің Қазақстан халқына Жолдауын назарға алу


Қыркүйек 

Р.Джамиев

Насихаттау жұмыстары

Хаттама 

Ауған соғыс ардагерлерімен кездесу  

Еліне,жеріне ұлтына деген патриоттық сезімді қалыптастыру

ақпан


М.Исламов

кездесу

Анықтама

«Рәмизләни һөрмәтләйли»

ҚР мемлекеттік рәміздерді құрметтеу

Ақпан 

С.Мансурова

Сынып сағат

Анықтама

КТЖІБ қызметкерлерімен кездесу

Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын алу

наурыз

Р.Джамиев

М.Исламов


Кездесу


Хаттама

Суицидтік мінез –құлық     «Отбасылық тұрмыстық, зорлық-зомбылық» сауалнамасы  /7-10 с/

Суицидтік мінез –құлықтың алдын-алу   

сәуір


А.Махпирова


Сауалнама 

Анықтама

Патриоттық тәрбие беру айлығы

Ұлы Жеңістің 77 жылдығына арналған іс-шаралар ұйымдастыру

Азаматтық ұстаным мен патриоттық сананы  қалыптастыру


мамыр


М.Исламов


Айлық 

Салтанатты жиын

Анықтама


«Достық» фестивалі 

/5-10 сыныптар/

Ұлтаралық мәдени қарым-қатынасты қалыптастыру

мамыр

Р.Джамиев

Л.Аширова

Фестивал 

Анықтама


«Жаз жайнатып, біз демалысқа барамыз» 


Жазғы демалысты ұйымдастыру



мамыр


Р.Джамиев

Авдинова А


Лагерь


Анықтама

Рәміздер күніне арналған іс-шаралар 

ҚР мемлекеттік рәміздерді құрметтеу

маусым

Р.Джамиев

Салтанатты жиын

Анықтама





















2. Бағыты: рухани-адамгершілік тәрбие
 Мақсаты: тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен дәстүрлерімен келісетін рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қайта жаңғырту туралы "Рухани жаңғыру" құндылықтары негіздерінің, оның ішінде "Құндылықтарға негізделген білім беру", "Қоғамға қызмет" жобаларын іске асыру арқылы терең түсінігін қалыптастыру.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі 

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі

Рухани-адамгершілік тәрбиесі


«Қоғамға қызмет» әлеуметтік еріктілер жобасы «Мектепке жол» «Қамқорлық» қайырымдылық акциясы 

Рухани- адамгершілік дүниесін дамыту

 Жыл бойы


Г.Ниязова


Акция


Анықтама

«Оқуға құштар мектеп» жобасы


Өскелең ұрпақтың оқу сауаттылығын арттыру, оқу мәртебесін,оқу белсенділігін және оқу сапасын артыру

 Жыл бойы


Р.Джамиев

Ф.Анадуллаева


Акция


Анықтама

Елбасының мақаласын жүзеге асыру жұмыстары 

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

 Жыл бойы


Әкімшілік

Іс -шара

Анықтама

 «Тұңғыш Президент күні»

Салтанатты жиын

Рухани- адамгершілік дүниесін дамыту

Қараша 

Р.Джамиев

Л Аширова

Кеш 

Анықтама

«Аләмниң йәттә мөжүзә карамәтлири»

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Қараша

М.Даутова

Сынп сағат

Анықтама 

«Адәм болуп қалаймән»

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

17.21.01

А.Русланова

Сынып сағат

Анықтама

«Дәрәқ томури билән чиң,адәм бирлиги билән»

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

7-11.02

М.Амаева

Сынып сағат

Анықтама

8 наурыз мерекесіне арналған мерекелік кеш

«Наурыз- жыл басы»     мерекелік кеш

Рухани- адамгершілік дүниесін дамыту

наурыз

Р.Джамиев

Л Аширова

Салтанатты жиын

Анықтама

«Мен-Қазақстанның патриотымын» тақырыбында дебат

Еліне деген патриоттық сезімді қалыптастыру


Сәуір

Р.Джамиев

М.Исламов

Дибат 

Анықтама


«Ұлыдан ұлағат»

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

18-22.04

А.Розахунова

Сынып сағат

Анықтама



Қазақтың педагог-ағартушысы, жазушы, фольклоршы, қоғам қайраткері, ғалым-этнограф Ыбырай Алтынсариннің туғанына 180 жыл 

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Қазан  

1-4 сынып жетекшілері

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Қазақтың халық ақыны Жамбыл Жабаевтың 175 жылдығына;

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Ақпан 

7а,ә сынып жетекшілері

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Қазақстанның көрнекті саяси және қоғам қайраткері Әлихан Бөкейхановтың 155 жылдығына;

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Наурыз 

9 сынып 

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Қазақ КСР Халық әртісі, кеңес және қазақ мемлекетінің музыкатанушысы, композитор, дирижер, ақын Ахмет Жұбановтың 115 жылдығына;

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Қаңтар 

6 а,ә сынып 

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Қазақ ақыны әрі жазушысы, аудармашы Мұқағали Мақатаевтың 90 жылдығына арналған іс-шаралар

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Ақпан

8 сынып

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Қазақтың әйгілі күйші композиторы, Қазақстанның халық әртісі Дина Нұрпейісованың туғанына – 160 жыл;

Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Қараша 

5а,ә сынып

Ашық сынып сағаттар

Анықтама


Көрнекті этнограф, жазушы, әдебиеттанушы ғалым, қоғам қайраткері Ақселеу Сейдімбектің туғанына – 80 жыл.


Рухани- адамгершілік тәрбие беру

Желтоқсан

10 сынып

Ашық сынып сағаттар

Анықтама
























3. Бағыты: ұлттық тәрбие
 Мақсаты: жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана тілі және мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсетуге бағыттау.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


Ұлттық тәрбие


 «Дәстүр мен ғұрып» жобасы аясында жұмыстар

Тәрбиелік және адамгершілік құндылығы жоғары салт-дәстүр,әдеп-ғұрыптьарды заманға сай түрлендіру

Желтоқсан 

З.Джамбакиева

Тәрбие сағаттар

Анықтама

Тілдер мерекесі     /он күндік/


Тіл байлығын молайту, туған тілді құрметтеу

Қыркүйек 

Р.Джамиев

Қазақ тілі мұғалімдері

Он күндік

Анықтама

«Спорттық жарыс / ұлттық ойындар/

2 сыныптар

Ұлттық ойындардың құндылықтарын, қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеу

қаңтар


Дене шынықтыру пәні мұғалімдері

спорттық жарыс

Анықтама

«Ұлыстың Ұлы күні»  кеш

Рухани мәдениетті таныту,ата салты-асыл қазына екеніне көз жеткізу


наурыз

Р.Джамиев

Л Аширова

Салтанатты жиын

Анықтама

«Достық фестивалі»

Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау

мамыр

Р.Джамиев

Л Аширова

фестивалі

Анықтама





















4. Бағыты: Отбасылық тәрбие
 Мақсаты: ата-аналарға білім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру


Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі 

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


«Отбасы – орта мектеп» тәрбие жобасы аясында .


Ата-ана мен мектеп арасындағы  қатынасты тығыз орнату


Жыл бойы

Әкімшілік сынып жетекшілер 

Ата-аналрмен жұмыс

Анықтама


ОТБАСЫ        ТӘРБИЕСІ

Отбасы күніне арналған іс-шаралар

Отбасы құндылықтарын қалыптастыру,дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтарды жандандыру

 қыркүйек


Р.Джамиев


іс-шаралар

Анықтама

«Тәрбие отбасынан басталады»

Отбасын кұрметтеуге тәрбиелеу

қараша

Г.Акриева

Сынып сағат 

Анықтама

«Тәрбие отбасынын басталады»

Отбасын кұрметтеуге тәрбиелеу

15-19.11

Г.Саатова

Сынып сағат

Анықтама

«Ашық есік»  күні

Ата-ана мен мектеп арасындағы  қатынасты тығыз орнату

Айына бір рет

Р.Джамиев

Л Аширова

Апталық

Анықтама

«Қоғамға қызмет» әлеуметтік еріктілер жобасы «Қамқор» қайырымдылық акциясы 

Рухани- адамгершілік дүниесін дамыту


қаңтар


Р.Джамиев

А.Авдинова

Акция

Анықтама

«Тәртипниң әң асасий мәктиви-аилә»

Рухани- адамгершілік дүниесін дамыту


Наурыз 

Р.Касимова

Сынып сағат

Анықтама

«Аилидики урпи-адәтләр»

Отбасын кұрметтеуге тәрбиелеу

12-17.04

Ш.Турсунова

Сынып сағат

Анықтама

Ата-аналарды 2021-2022 оқу жылының нәтижесімен таныстыру

Ата-ана мен мектеп арасындағы  қатынасты тығыз орнату

мамыр

Р.Джамиев

Сынып жетекшілер

Жыналыс

Хаттама 











5. Бағыты: Еңбек, экономикалықм жәнем экологиялықтәрбие
 Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, экономикалық ойлауды және тұлғаның экологиялық мәдениетін дамыту
.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі 

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


«Ерте жастан экологиялық мәдениет» жобасы аясында .


Жас ұрпаққа экологиялық тәрбин беру

Ақпан 

Г.Розахунова

Танымдық сабаққар

Анықтама


Семей ядролық полигонының жабылуына – 30 жыл;


Туған жердің табиғатын сүюге және қамқорлық, жанашырлық сезімге баулу.

Қазан 

М.Даутова

Сынып сағат 

Анықтама


Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 


«Таза сенбілік» Мектеп төңірегіне     тазалық сенбіліктерін жүргізу

Тазалыққа, әдемілікке тәрбиелеу

қыркүйек

Р.Джамиев

Л Аширова

Сенбілік 

Анықтама

«Алтын күз» балы

 /1-10 сыныптар/

Оқушылардың кәсіби бағыттылығын анықтау

қазан

Р.Джамиев

Л Аширова

Бал

Анықтама

«Үздік сынып» Гүлдер байқауы

Оқушылардың бойындағы табиғатқа деген қамқорлық сезімін ояту

қараша

Л.Аширова

Байқау 

Анықтама

«Қайси кәсипни халайсән»

 Кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру 

31-05.02

Фл.Хавайдуллаева

Сынып сағат 

Анықтама

«Өнерленің қолы,өлеңшінің сөзі»

Эстетикалық тәрбие беру 

22-28.02

Д.Анаятова 

Сынып сағат

Анықтама

Наурыз –көктем белгісі

 /5-10 сынып/ тазалық, көгаландыру жұмыстары

Туған жердің табиғатын сүюге және қамқорлық, жанашырлық сезімге баулу.

наурыз

Р.Джамиев

Сенбілік 

Анықтама

«Қушлар бизниң достимиз»

Қамқорлық сезімін ояту

сәуір

В.Беширова

Сынып сағат

Анықтама

Жоғары оқу орындардың     мамандарымен кездесу /9-11 сыныптар/

Оқушыларға мамандық түрлері туралы түсінік бере отырып, кәсіби бағдар беру.

мамыр

Р.Джамиев

кездесу

Анықтама
















6. Бағыты: Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
  Мақсаты: әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық, оның ішінде балалардың кибермәдениеті мен кибергигиенасы бойынша мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.


Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі 

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


«Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың дебаттық қозғалысы

Оқушылардың білімі мен шығармашылығын шыңдай отырып , бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиеле

Жыл бойы

Л.Аширова

Дебаттар 

Анықтама


«Үздік дәптер» «Үздік күнделік» байқау

Эстетикалық тәрбие беру

 қазан


Л Аширова

байқау

Анықтама

«Кәсип егилири»

Өмір жолыңна бағыт беру

қаңтар

Фр.Хавайдуллаева

Сынып сағаты

Анықтама 


«Жігіт сұлтаны -2022» 

8-11 сынып

Оқушылардың білімі мен шығармашылығын шыңдай отырып , бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиелеу

ақпан

М.Исламов

Р.Джамиев

Байқау 

Анықтама

«Менің-өлкем»Сурет байқауы /5-6 сыныптар/

Өз өмірінің мәнін, зияткерлік мүмкіндігін түсіне білуге үйрету

наурыз

Д.Турдахунов

байқау

Анықтама

«Менің сүйікті пәнім» эссе 

/5-7 сыныптар/

Оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамыту, функционалдық сауаттылығын арттыру

сәуір

Р.Джамиев

байқау

Анықтама

























7. Бағыты: көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие
 Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты 

Мерзімі 

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


«Балалар және театр» ағартушылық жобасы аясында 

Эстетикалық тәрбие беру

Жыл бойы

Бастауыш сынып жетекшілер

Л Аширова

Қойылым 

Анықтама

«Ұстаз ұлы есім»

Рухани адамгершілік тәрбие беру

2-6.10

Р.Джамиев

Л Аширова

Салтанатты жиын

Анықтама

«Ұстаз ұлағатты ұлы есім»кеш 


Балалар шығармашылы

ғын дамыту, сахналық мәдениетке баулу

 қазан


11 сынып оқушылары

Мерекелік кеш

Анықтама

«Жаңа Жыл -2022» шырша мерекесі

Адамгершілік-рухани құндылықтарды әсемдік арқылы оқушы бойына меңгерту

желтоқсан

Р.Джамиев

Л Аширва Г.Ниязова

Кеш

Анықтама

«Жыл сынып жетекшісі-2022»

Әсемдік пен әдемілікке тәрбиелеу


Наурыз

Р.Джамиев

байқау

Анықтама

«Ғарыш күніне» іс-шаралар

Ғарыш және ғарышкерлердің еңбектері туралы толық түсінік беру

Сәуір

Р.Джамиев

Л Аширова

Іс-шара

Анықтама






























8. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
 Мақсаты: Салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтауды білу үшін кеңістік құру.

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 


«Денсаулық-2022»     фестивалін өткізу 

Дене шынықтыру     мен спорт түрлеріне  деген қызығушылығын арттыру

қыркүйек


Р.Джамиев

фестивал

Анықтама

Жеке бас гигиенасы /қотыр, қышыма ауруларының алдын алу/

Тазалыққа, әдемілікке, жан тазалығына тәрбиелеу

қыркүйек

Н.Насаева

сұхбат

Анықтама

Шахмат ойынынан біріншілік 2-9 сыныптар

Жастар бойына тиімді кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту

Қазан 

Р.Джамиев

жарыс

Анықтама

«Салауатты өмір салтын сақтау-болашақты жақтау»

Салауатты өмір салтын насихаттау және қалыптастыру


22.10.19

С.Мушрапилов

Тәрбие сағат

Анықтама

ЖҚТБ-ға қарсы күрес шаралары 

«ЖҚТБ-ға жол жоқ» сурет байқауы 8-9 сыныптар

Зиянды заттардан аулақ болуға, қауіпті дерт туралы білімдерін  толықтыру

қараша




Р.Джамиев

Д.Турдахунов



байқау


Анықтама



«Жұқпалы аурулар» жазба «Коранавирус» «Тұмау», Грипп, ОРВИ, ОРЗ әнгімелер жүргізу жұмыстары 

Салауатты өмір салтын насихаттау және қалыптастыру


қаңтар

Медбике 

Сұхбат 

Анықтама

Шахмат ойынынан біріншілік 2-9 сыныптар

Спортты сүюге, салауатты өмір салтын ұстануға үйрету

ақпан

Л.Аширова

жарыс

Анықтама

«Сағлам өмүр сүрүш йоллири»

Салауатты өмір салтын ұстануға үйрету

10-14.02

Н.Идимов

Тәрбие сағат

Анықтама

Мектеп ұжымы арасында волейбол жарысы

Спортты сүюге, салауатты өмір салтын ұстануға үйрету

наурыз

Р.Джамиев

жырыс

Анықтама

5-11 сыныптар арасында «Кене энцефалиті» туралы лекция сабақтарын ұйымдастыру.

Жұқпалы аурулардың алдын алу

сәуір-

мамыр

Медбике


Сұхбат

Анықтама





Діни экстремизм


Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


Діни экстемизм


Діни экстремизм және терроризм жөнінде түсінік 



Оқушыларды қоғамға қарсы ұйымдастырылған діни ағымдардан аулақ болуға, адал білім алып, еңбек етуге тәрбиелеу.


Қыркүйек

Р.Джамиев

А.Махпирова

Түсікік

Анықтама

Діни әдеп-ғұрыпты сақтайтын оқушыларды анықтау, бақылау, алдын алу жұмыстары

Жыл бойы


Әкімшілік

Сынып жетекшілер

Бақылау

Анықтама

«Терроризмдың зардаптары»

23-27.04

Р.Касимова

Тәрбие сағат

Анықтама













Ұлдармен жұмыс

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі


Ұлдармен жұмыс

Жалпы ұлдар жиналысы

Ер балалар арасында  зиянды әдеттердің алдын алу, спорттық іс-шараларға қатыстыру арқылы салауатты өмір сүру салтын насихаттау,  өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру, отбасында да, қоғамдық ортадағы тәрбиеде де ер баланы еңбек етуге, еңбексіз бос отыра алмайтындай сезімге тәрбиелеу.



 Тоқсанына     1 рет 

Р.Джамиев

М.Исламов

Жиналыс 

Хаттама 

Түнгі рейд ұйымдастыру

Жыл бойы

Р.Джамиев

М.Исламов

Рейд

Анықтама

Тәртібі қиын,сабақты көп тастайтын білім алушылармен жұмыс

Жыл бойы

Р.Джамиев

М.Исламов

Сұхбат

кеңес

Анықтама

І тоқсан бойынша ұлдармен істелген жұмыстар туралы есеп

26.11

Р.Джамиев

М.Исламов

Ұлдар жиналысы

Хаттама

Жоғары оқу орындарға насихат жұмыстары.

Қаңтар

Р.Джамиев

М.Исламов

Кездесу 

Анықтама

«Жігіт сұлтаны-2022»

Ақпан 

Р.Джамиев

М.Исламов

Байқау

Анықтама

Ауған Республикасынан кеңес әскерін шығарғанына 33 жыл толуына байланысты ардагерлермен кездесу ұйымдастыру

«Айбын» әскри спорттық жарысқа білім алушыларды дайындау,қатысу

Ақпан

Р.Джамиев

М.Исламов

кездесу

Анықтама

Наурыз

М.Исламов

кездесу

Анықтама

«Патриот айлығы»

Сәуір

Мамыр

Р.Джамиев

М.Исламов

айлық

Анықтама




Қыздармен жұмыс

Жұмыс бағыты

Іс-шара тақырыбы 

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты

Қандай түрде орындалады

Өтілген туралы белгі

Қыздармен жұмыс


Жалпы қыздар жиналысы

Сыныптағы әрбір қыз баланы ибалылық сақтауға баулу, құқықтық, адамгершілік, имандылық, эстетикалық тәбие беру.

Тоқсанына  1 рет 

Р.Джамиев

М.Исламов

Жиналыс 

Хаттама 

«Жыныстық қатынас» тақырыбында сұхбат

қыркүйек

Ш.Акриева

Медбеке

сұхбат

Анықтама

Қыз бала гигиенасымен таныстыру



Үнемі

Мектеп медбикесі

Пікір алмасу

Анықтама

«Қыздарға кеңес»






Үнемі

Медбике, психолог, сынып жетекшісі

Пікір алмасу


Анықтама

«Маған өмір керек, мен өмірге керекпін»    тақырыбында  пікір талас

Қазан 

Қыздар жетекшісі

баяндама

Анықтама

 «Шаш өру – қазақ қызына тән»



Қыздар жетекшісі

Сайыс 

Анықтама

Қоғамдық орындарда қыздар өздерін қалай  ұстағандары жөн? Қыздарға  кеңес

Ақпан

Қыздар жетекшісі

Пікір алмасу


Анықтама

«Қыз аруы-2022» 

Наурыз

Қыздар жетекшісі

Сайыс

Анықтама

«Қыздарға кеңес»


мамыр

Қыздар жетекшісі

Медбике

Пікір алмасу


Анықтама