№2 Методикалық кеңес Сабақтарда функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмаларын орындау » Долайты орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасы
ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Долайты орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727857363
Есепші бөлімі:
+7(72636) 57-3-63
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » №2 Методикалық кеңес Сабақтарда функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмаларын орындау
01
ноябрь
2023

№2 Методикалық кеңес Сабақтарда функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмаларын орындау


Өткізу барысы:

Барысы

Іс-әрекет

Мақсат

Әдіс-тәсіл


1

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық тренинг (Тыныштық сәті). «Өзіңді-өзің тану»

Жайғасып отырып, мәтінге сай қиялын ұштап, жан дүниесіне үңілу

Әңгімелесу

Бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлау арқылы, бүгінгі әдістемелік кеңестің дұрыс өтуіне әсер ету.


2

Қызығушылығын ояту:

Функционалдық сауаттылық дегенімізді қалай түсінесіз?

Нені оқыту керек?

Қалай оқыту керек?

Сұрақ-жауап «Миға шабуыл»

ББҮ ағаш толтыру (сары түсі, түсінігім бар-жасыл, білгім келеді-қызыл)


3

Мағынаны ашу

Функционалдық сауаттылықты дамытуда кездесетін кедергілер және оны жою жолдары.

Мәтінмен жұмыс

Постерге салып, қорғау

Осы пікірімен қосыласыз ба?

ФС қалыптастыру оқушы өміріндегі маңызы қандай?




Оқу ақпараты

Қазақ тілі жүйесінен білім алу, қазақша тіл мәдениетін қалыптастыру, қазақша тіл және сөйлеу сауаттылығын қалыптастыру және дамыту арқылы қазақша тілдік тұлға қалыптастыру – қазақ тілін оқыту арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың басты мақсаты болып танылады .




Ой толғау

Жағдаятты талдау


Аңыз «Аңдарға арналған мектеп» Джордж Риверс

Бір сәтте жануарлар бірігіп ақылдасуға бас қосады. Олар жаңа заманның мәселесін шешу үшін , бір ерлік іс жасау керек деп ұйғарады. Осыған байланысты «жаңа ғасыр мектебін» ашуды ұйғарады. Келісім бойынша мектептің бағдарламасына жүгіру,үшу,суға жүзу, өрмелеу,сияқты сабақтар енгізеді.Бағдарламаның орындалуы оңай болу үшін, бұл бағдарлама барлық жануарларға бірдей міндеттеледі.

Үйрек жүзу сабағынан өте жақсы нәтиже көрсетеді. Ол тіпті өз ұстазынан да жақсы көрсеткіш көрсетеді.бірақ ұшудан қанағаттанарлық баға алса, жүгіруден тіпті нашар баға алды.Жаман жүгіруіне байланысты ,ол сабақтан кейін жүгіріспен айналысты. Сол себептен үйректің аяқтары бар күшінен айырылып, жүзуі де нашарлайды. Бұл көрсеткіштер мектепті қанағаттанғандырғанымен, үйректі әбден мазалады.

Қоян жүгірістен ешкімге дес бермегенмен, жүзуге келгенде жүйкесі сыр берді.

Тиын өрмелеуден үздік болғанымен ,ұшуға келген де келеңсіздіктер туындады.Мұғалім оған ағаштан төмен емес, жерден аспанға самғауды талап етті.Қалжыраған тиын өрмелеуден үштік, ал ұшудан екі деген баға алды.

Бүркіт тіпті қиын оқушы болды. Оны әрқашан қатаң жазалады.Өриелеу сабақтарында бірінші болып ағаш басына жеткенімен, оны өз бетінше істеді.

Жыл аяғында тұрпайы бұғы жүзуден,жүгіруден,ағашқа өрмелеуден, тіпті аздап ұшудан да жақсы баға алды. Бағалары жоғары көрсеткіш көрсеткен соң соңғы қоңырауда ол өзінің сыныптастарының атынан сөз сөйледі.

Шалғайдағы иттер мектепке келмей қойды,себебі ін қазу дегенді бағдарға кіргізбе өз өкпе наздарын мектеп әкімшілігіне айтып ренжіді.олар өз балаларын аңшылыққа үйретіп, кейіннен суыр мен саршұнақтарды өздеріне шақырып алып алдыңғы қатарлы табысты жеке меншік мектебін ашты. видеоматериал

Осы аңызды қандай өсиет айтады \мораль\ неде?

\Жеке қабiлеттiлiктерді есепке алу\



Дәйексөз

Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз.
 Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз...




Қорытынды

ББҮағашын толтыру